marți, 23 iulie 2013

Pietre la Rinichi

Eliminarea pietrelor de la rinichi e in mod particular dificila pentru barbati - asta daca au norocul sa le elimine natural, fara sa ajunga la operatie. O reteta pe care am testat-o cu succes si pe mine si pe sotul meu, si care-i cunoscuta, se pare, din vechime pe la manastiri, e tamaia naturala, fara niciun adaos (de miros, culoare, etc) : adica tamaia alba.
Tamaia are proprietatea de a transforma pietrele in nisip, si astfel eliminarea e si sigura si ne-dureroasa.

Experienta mea: a functionat cu succes la oxalatii identificati medical la sotul meu, dar si la pietrele mele, de natura ne-identificata (pt. ca n-am mers la doctor pt. asta).
Nu exista efecte secundare.

NU functioneaza pt. pietrele la ficat, care sunt de alta natura: sunt conglomerate de colesterol.

Inainte de a se lua tamaia, ea se anvelopeaza, adica se pregateste astfel: o bucatica de tamaie mare cat un bob de mazare, se inveleste in miez de paine, sau in mamaliga, sau se zdrobeste grosier si introduce intr-o capsula goala de medicamente.
Anveloparea la tamaie se face pt. ca ea ca sa nu vina in contact cu smaltul dintilor, pe care il poate macina asa cum se-ntampla cu pietrele la rinichi.
Dupa ce-a fost pregatita, capsula de tamaie se bea cu apa, sau cu ceai diuretic, dimineata pe stomacul gol, inainte de masa.  Nu se mananca o jumatate de ora dupa asta.

Programul dupa care se iau pastilele de tamaie arata asa:

se ia o pastila pe zi, dimineata, urmatoarea zi pauza. deci o pastila la 2 zile in total 7 pastile
PAUZA :  1 saptamana
se ia o pastila pe zi, dimineata, urmatoarea zi pauza. deci o pastila la 2 zile in total 7 pastile

Ceai diuretic, sucuri de fructe si bere in toata aceasta perioada; 
NO-SPA, anti-spastic, daca apar dureri ascutite la eliminare

Tratamenul se repeta numai daca apar din nou simptome, adica durerile specifice de litiaza renala. La sotul meu oxalatii nu s-au mai refacut, la mine pietrele se refac la cca 10 ani.


Important: remediile adunate de mine aici nu au cum sa substituie analizele medicale pe care oamenii le dispretuiesc atat, dar care sunt singurul punct de plecare pentru un diagnostic corect - deci si pentru un tratament corect.
Singurul merit al remediilor pe care le prezint eu aici e faptul ca sunt incercate de mine cu succes; dar, cum nu exista doua persoane identice, inainte de a incerca ceva de aici e bine ca un medic sa puna un diagnostic corect.




3 comentarii:

  1. Am tamaie ,rasina de brad
    neprocesata ,din zona Baile Herculane ,este foarte eficienta, se foloseste atat pt cura interna cat si pt. cura externa ,pt cura externa nu are nici o contraindicatie ,ARE LEAC pt. toate bolile stiute si nestiute ...
    O cura cu tamaie neprocesata dureaza 6saptamani , este foarte benefica ,este recunoscuta ca si ,,elixirul tineretii,,fiin d leac atatpt trup cat si pt. sufet
    aceasta cura se facea mereu in toate casele romanilor ,insa cu timpul aces obicei stravechi sa pierdut ,insa poate fii reinviat pe alocuri !

    AMA TAMAIE SI TRIMIT COLET IN TOATA TARA

    TEL 0758 796 397

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta! Doamna Iordan, va rog sa imi spuneti de unde pot cumpara, in Bucuresti, tamaie naturala pentru tratament. Nu vreau sa comand prin posta sau electronic. Multumesc frumos!
    0766 673 310

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am inteles exact cum se iau. Se iau 7 zile cate o bobita de tamaie sau 7 bobite de tamaie ?

    RăspundețiȘtergere